Chillen in Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Chillen in Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Chillen in Nepal

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

16 Februari 2008 | Nepal, Pokhara

Even weer een kleine update.

Gisteren hebben we lekker uitgeslapen en toen mountainbikes gehuurd. De rest van de dag hebben we dus op de mountainbikes doorgebracht en nu hebben we spierpijn :p

We zijn langs het meer van Pokhara gereden, langs wat scholen en door kleine dorpjes. Het is heel bergachtig dus erg vermoeiend :)

Vandaag gaan we een bootje huren om het meer te verkennen en langs wat wandelpaden te gaan.

Groetjes uit het nog steeds zonnige Nepal!
Edwin en Dennis.

Ps. Herna, we zitten in het Trek-O-Tel. Kun je wel vinden in de Planet. Als je per mail reserveert 40 USD + tax (dus bijna 50) en als je aan komt lopen 50 USD + tax (dus rond de 60).

  • 16 Februari 2008 - 11:59

    Ali:

    Hoi jongens,

    Wat een verhalen zeg, het dak van de wereld
    lijkt me prachtig, maar of het met Boedha air veiliger is ?, nou dat hoop ik dan maar.
    En dan foto's van die verbranding, echt bizar hoor.
    Het gaat trouwens best snel allemaal, over een week zijn jullie weer thuis, dus geniet er nog maar even van.
    Groetjes Ma

  • 16 Februari 2008 - 17:38

    Herna:

    Bedankt voor de reactie. Ik ken het hotel, wist niet dat het verwarming had.
    Heb vaak voor langere tijd in Pokhara gezeten,dus ik ken de buurt!
    Veel plezier verder.


  • 16 Februari 2008 - 21:06

    Ruud:

    Het fietsen kan je dus toch niet laten ook niet op vakantie!, maar je ziet wel des te meer. Vanaf het water zal het heuvelachtige land er iets anders uit zien. Geniet er van!

    Ps.Als het roeiboten zijn kan je eindelijk je armspieren ook eens aanspreken...

  • 17 Februari 2008 - 15:30

    Je Zus:

    He!jongens,
    Het is weer een heel avontuur lees ik zo.Ik had veel eerder wat van me willen laten horen maar er was iets met de computer mis. maar dat is weer opgelost.Zijn jullie wel voorzichtig als jullie er zo alleen er op uittrekken want je weet het maar nooit in die landen. Jullie zijn rijk in hun ogen.Een beetje mountainbiken daar word je toch niet moe van ha! ha!
    Als jullie zo blijven riezen dan kunnen jullie straks je eigen reis gids schijven.
    Wel handig zulke jongens in de familie als je wat wil weten. Ik ben wel wat jeloers, want het lijkt we heerlijk zo te zwerven.
    We moeten echt een afspraak maken als jullie terug zijn. Nu ga ik de rest ook even lezen want dat heb ik nug niet eerder kunnen doen. Kom heel thuis, kusjes je zus.

  • 17 Februari 2008 - 22:17

    De Tijd:

    Hoi Jongens,

    Wat ook wel leuk is dat jullie bericht om 14.30 is geschreven en dat mijn reactie erop om 12.59 was, leuk hé dat tijds verschil, ik heb eerder gereageerd dan dat jullie het geschreven hebben, vind ik toch knap van mezelf.

    Hé Groetjes Ma

  • 18 Februari 2008 - 06:27

    Sylvia:

    Wat leuk om op een mountainbike rond het meer te gaan.
    Ik hoop wel dat het voor jullie een motorbootje is, anders krijgen jullie nog meer spierpijn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Update

Update

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2008

Weer thuis

05 Juli 2008

Lissabon

01 Juli 2008

Nog 2 nachtjes slapen..

28 Mei 2008

Weer uitzicht..

16 Maart 2008

Weer thuis
Edwin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 40780

Voorgaande reizen:

01 Maart 2009 - 30 December 2012

Landenupdate

01 September 2004 - 30 September 2008

Update

13 Maart 2008 - 15 Maart 2008

Weekendje Sicilië

Landen bezocht: