Reizen in stijl - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Reizen in stijl - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Reizen in stijl

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

14 Februari 2008 | Nepal, Pokhara

14-02-08 18:00

Vandaag zijn we met Buddha Air naar Pokhara gevlogen. Het was een zelfde soort vliegtuig als de mountain flight.

Aangekomen in Pokhara zijn we naar ons hotel gegaan. Vandaag is het erg koud en bewolkt.
Pokhara ligt aan een groot meer en hiervandaan kun je de bergen in om een trek te maken of bijvoorbeeld mountainbiken of met een bootje over het meer.

Vandaag hebben we het (toeristische deel van het) stadje verkend en verder een beetje gegeten en op terrasjes gezeten.
De overnight-trek hebben we maar uit het programma gehaald en een extra hotelnacht geboekt.

We gaan de komende twee dagen vullen met korte treks, mountainbiken en kajaken. Lekker sportief dus :)..

Gelukkig heeft ons hotel verwarming anders hadden we echt een warme slaapzak moeten huren ofzo. In ieder geval vermaken we ons hier wel..

Groetjes!
Edwin en Dennis.

• 15 Februari 2008 - 18:23

Herna:

Ben nieuwsgierig welk hotel in Pokhara verwarming heeft.
    Even een reactie op het vorige bericht over de Kumari ( de levende godin in Kathmandu). Ze heeft nooit hele dagen op het balkon gezeten. Ze heeft gewoon een dag indeling, ze krijgt een aantal uren onderwijs,ontvangt mensen,etc. Als er veel touristen op het "pleintje" beneden staan en een bewaker ziet dat roept hij naar boven en komt de Kumari even voor het venster.