Té warm vandaag! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Té warm vandaag! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Té warm vandaag!

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

05 Maart 2007 | Vietnam, Hoi An

--> 5 maart 2007 18:57u
Vandaag is het echt té warm. Eerst lekker uitgeslapen, zaten pas om 10:00u aan het ontbijt! Daarna voorzichtig aan de stadstour begonnen. Het is echt té warm, dus we hebben niet alles afgemaakt.

Wel bij een meneer thuis gekeken wiens huis al jarenlang in de familie is. Het is nog gebouwd door de Fransen. Hij wist een hoop te vertellen over de geschiedenis van het huis en Hoi An. We hebben thee gehad, erg gastvrij!

Verder maar veel op terrasjes gezeten want de temperatuur is vandaag echt niet normaal! Veel te warm. Gelukkig werd het later in de middag weer wat bewolkt en stond er iets meer wind. Van het shoppen is weinig gekomen, heb wel een vietcong petje gekocht (zie foto) :-)

Dat kleren op maat maken doen ze wel, maar vlotte kleding voor mijn soort mensen ;-) is er niet echt bij voor zover ik kon zien.. Voor mannen alleen pakken of nette overjassen. Krijg die in je backpack maar eens kreukvrij door Azië gesleurd.. Maar goed, ook in Ho Chi Minh City wordt veel kleding gemaakt, misschien hebben ze daar wat leuks..

Straks lekker eten, morgen scooters huren, kunnen we naar het strand en overmorgen vliegen we naar Ho Chi Minh City..

de mazzel,
Edwin en Dennis

Ps. Achter me, op bed zie je dat de was vandaag teruggekomen is. Strijken kennen ze hier niet, maar als je iets een halve dag aan hebt is het vanzelf weer kreukelvrij.. Ideetje voor thuis :-P

• 05 Maart 2007 - 15:59

Ruud:

Gôh dat is snel hebben ze je nu al gestrikt voor de volgende oorlog

• 05 Maart 2007 - 16:39

Ma:

Maar goed dat je vader dat niet kan zien, hij zou dr van in de stres raken.
    Groetjes

• 05 Maart 2007 - 16:41

Ma:

Nee maar !!!
    Het is gelukt Dennis op de foto !!!

• 05 Maart 2007 - 19:18

Rien: