Eindelijk niet meer onderweg! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Eindelijk niet meer onderweg! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Eindelijk niet meer onderweg!

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

25 Februari 2007 | Vietnam, Hanoi

Zo, nu 2 uur 's middags (in NL is het 8u 's ochtends) en eindelijk zijn we niet meer onderweg! (Vanaf het moment dat we thuis verlieten tot nu is 25 uur, waarvan ruim 16 uur in een vliegtuig!)

Ook de laatste vlucht van Singapore naar Hanoi ging goed. Zoals afgesproken stond er iemand met onze naam op een bordje te wachten en die heeft ons rechtstreeks naar het hotel gebracht (http://www.hanoielegancehotel.com/hotel2/default1.asp). Zit nu op de prive computer die op elke kamer staat.. Is wel even moeilijk typen, want de toesten komen niet helemaal overeen met wat er in beeld komt :-P

De reis ging dus goed, hotel ziet er net zo netjes uit als op de plaatjes :-) Het is hier zo'n 23 graden..

Nu nog even wat andere van te voren geboekte dingen betalen, de trip naar Halong Bay van morgen bevestigen, een beetje (!!) bijkomen van het onderweg zijn en even kijken hoe de stad er hier uit ziet.
Wat ik tot nu toe gezien heb is precies zoals ik had verwacht. Veel rijstvelden, overal brommers en afgeladen fietsen op straat, waarvan de bestuurders een vietnamese hoed op hebben en een mondkapje tegen de uitlaatgassen.. Echt heel hectisch verkeer.

Goed, de komende drie dagen zul je niks van ons horen, want in Halong Bay (op de boot) is geen internet of telefoon.. Ik heb wel wat foto's die ik met mijn telefoon heb gemaakt online kunnen zetten. Vooral van de reis, want we zijn hier nog maar net..
Ze staan niet op www.decomputervanedwin.com, maar op deze site wat fotolog (die andere site) doet het even niet. Kijk voor de foto's bij het vorige bericht (Singapore).

Groetjes!

• 26 Februari 2007 - 06:40

Sylvia:

Wat en luxe een computer op je kamer. Het klinkt allemaal geweldig, vooral ook de temperatuur. Geniet er maar lekker van !!!!

• 28 Februari 2007 - 11:16

Jolanda:

Het is wat de jongen denkt dadelijk nog dat hij de direkteur is. Wat een verwennerij!

Liefs,

Jo

• 28 Februari 2007 - 16:26

Edwin:

Was nog vergeten te vertellen dat er ook een complimentary fruitbasket in elke kamer staat..

• 05 Maart 2007 - 11:40

Je Zus:

Ik heb alles gelezen en vond het ontzettend leuk gedaan. Zou zoon reis ook wel willen maken, maar ja jan krijg ik echt niet zo ver. Luxese op mijn leeftijd zegt hij altijd is belanrijk. Moet gauw weer eens foto,s komen kijken bij jullie. Nog even wat ik ben de 21ste jarig maar vier het zaterdag de 24ste komen jullie ook.Je hoeft niets mee te brengen.Je aanwezigheid is al genoeg.groetjes en kusjes anita.