Eindelijk onderweg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Eindelijk onderweg - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Eindelijk onderweg

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

25 Februari 2007 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal!

Het is zover, na maandelange voorbereiding (pfff..) zijn we eindelijk onderweg!!

Net geland in Singapore, met Singapore Airlines. Ik blijf me altijd weer verbazen over de service die die maatschappij biedt.. Tandeborsteltjes, sokken, iemand die rent als je het belletje indrukt...

Maar goed, als het goed is ga ik nog veel meer van dat soort service meemaken :-)

Over een uurtje of 4 onderweg naar Hanoi, Waar we rond 12u (lokale tijd) aankomen. Eindelijk tijd om een beetje uit te rusten en bij te komen..

Foto's nog even niet, maar alleen van het vliegtuig is toch niet zo boeiend he :-P

De groetjes!

Edwin (& Dennis)

• 25 Februari 2007 - 16:50

Robin&Sylvana:

Cool man !! een hele fijne vakantie groetjes xx ons..