Heel kort.. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Heel kort.. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Heel kort..

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 Maart 2007 | Vietnam, Hanoi

--> 11-03-2007 19:20;

Even een kort berichtje om te laten weten dat het goed gaat, anders maken de moeders zich ongerust :-P

De afgelopen dagen waren echt vermoeiend. Vroeg op en veel in de bus, maar het is echt een mooie ervaring. We zijn nu erg dicht bij de Cambodjaanse grens (zoals je ziet op het kaartje) en gaan morgenochtend dus die kant op. Ongeveer half 2 lokale tijd komen we in Phnom Phenh aan waar het Cambodja-avontuur begint. (en hopelijk ook weer wat betere hotels want die van de tour zijn echt slecht.)

Goed, als we in Phnom Phenh aankomen dus meer, nu even eten en op tijd naar bed want morgen vroeg weer op.. (half 6!!)

De groetjes,
Edwin en Dennis

• 11 Maart 2007 - 21:02

Ma:

Hallo jongens ik zat net in het blad glutenvrij te lezen dat vietnam een paradijs is voor glutenvrije gerechten, die loempia's kun je gewoon eten want het deeg is rijstmeel en ook de phom of zoiets, kortom ik had dus mee moeten gaan.
    Groetjes o ja en leuk dat jullie aan die ongeruste moeders denken

• 12 Maart 2007 - 13:12

Corrie:

Weer een nieuw avontuur ik ben benieuwd hoe het daar is.De helft zit er op.Hoop wel dat ik jullie daar ook kan volgen,veel plezier en uitkijken xx pa en ma

• 12 Maart 2007 - 22:41

Cisca:

Te gek wat jullie meemaken, wacht al op het volgende verhaal.

• 14 Maart 2007 - 12:24

Margriet & Sjaak:

Hee jongens jammer van die hotels,maar je moet maar zo denken.De rest is prachtig.

Groetjes Margriet & Sjaak