Helaas voorbij.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Helaas voorbij.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Helaas voorbij..

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

24 Maart 2007 | Singapore, Singapore

Nu is het echt het einde van de reis aangebroken. We zijn op de luchthaven en wachten op de vlucht naar Amsterdam.

Afgelopen 2 dagen Singapore waren geweldig. Beetje geshopt, maar niet veel. De nieuwe film van Mr. Bean gezien in de bioscoop, een verdedigingsbolwerk van de Britten uit de tweede wereld bezocht en vandaag ook nog naar Sentosa geweest. Dat is een eiland voor de kust van Singapore waar alle Singaporezen in hun vrije tijd heen willen. Het is een soort attractieparkeiland met van alles wat. Oorlogsmusea, strand, dolfijnen, een oceaneum. Echt gaaf!

Na hier weer twee dagen rondgelopen te hebben zouden we echt nog veel langer in Singapore willen blijven! Misschien weer een overstap in Singapore op de volgende reis :-)

Vandaag een vermoeiende dag gehad, nog wat laatste souvenirs gekocht op de luchthaven en over anderhalf uur vliegen we terug naar Amsterdam.

Het is nu dus echt voorbij helaas..

Zie jullie snel allemaal!

Groetjes,
Edwin en Dennis

Ps. Bedankt voor het lezen en de vele reacties!

• 24 Maart 2007 - 15:38

Ma:

Als jullie dit lezen zijn jullie alweer thuis, en hebben\ hopelijk/ een goede vlucht gehad.
    Dat wordt weer op de bank foto's kijken die bij al die mooie verhalen passen, ik ben benieuwd.
    Groetjes