Massage - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Edwin Perée - WaarBenJij.nu Massage - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Edwin Perée - WaarBenJij.nu

Massage

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

03 Oktober 2007 | Indonesië, Batavia

Zo, weer een paar dagen voorbij.

Eergisteren hebben we lekker gegeten in de stad, gisteren uitgeslapen, geprobeerd het hotel voor de Gili Islands te boeken en lekker gegeten in de stad.

Vandaag zijn we naar een spa geweest voor een hot stone massage. Was leuk! We gingen naar een stijlvol kamertje met uitzicht op de rijstvelden, muziekje erbij..
We moesten een soort wegwerponderbroek aan en een kimono.
Eerst een voetenbadje, daarna een massage, daarna een massage met hete stenen en nog even blijven liggen.
Om het af te sluiten douchen en een kopje gingertea.

Ik vond het heerlijk, Dennis is er niet zo van, maar gelukkig kon ik hem toch meekrijgen..

Verder een beetje gerelaxed, en nog verder proberen het hotel op de Gili Islands te regelen. Op zich is er ruimte genoeg, maar ze willen niet in de prijs zakken. Het is laagseizoen en ook nog Ramadan. Dat betekent geen alcohol en alles vroeg dicht.
Wij willen dus niet voor de normale prijs, want die kamers komen toch niet vol..

We'll see, morgen vertrekken we in ieder geval, desnoods zoeken we daar wel wat.
Vandaag nog even relaxen, eten en morgen met de bus en de boot naar Lombok.
Dan komt het einde van de vakantie er helaas alweer aan..

Tot de volgende keer!

Groetjes,
Edwin en Dennis.

• 04 Oktober 2007 - 15:10

Ma:

Geniet er nog maar even van jongens het is inderdaad zo weer voorbij de tijd vliegt ,hier ook.

Groetjes Ma